2007年9月29日星期六

特裝吉姆- 完成!!

呢隻HGUC GM Quel 改GM Custom搞o左半年了,
卒之砌起!!


早兩日見天氣唔錯,
冇等KY兄個 "Testors透明啞油用家報告" 就幫隻吉上啞光油.
都係用翻郡仕Super Clear噴罐(但買o左罐新的...),
今次我小心薄噴,
唔夠啞o既位就乾後輕手多噴一二層就okay冇問題了

之前諗住翻噴o既parts, 我決定聽取小鯊兄意見--
即係冇噴到當係舊化算了






呢個project 源自2002年5月號Hobby Japan,
其中一個作例係用HG RX-78 直接改成GM Custom.
當時已好想擁有一隻144 特吉, 奈何功力不足工程浩大而卻步.
後來電擊送的Hazel 及後來出的HG Hazel我都有入手,
亦係想用來改的....
但拖o下拖o下連隻Quel 都出埋, 終於忍唔住要出手了!!


今次亦係我第一次乖乖地盡量跟原設製作,
只係上色有點變化. 其中頭部造型我自己幾滿意!!














個盾用膠片膠支造翻個握把, 立體d冇咁平面.
彈匣來自之前俾我玩爛支槍. 詳程>>HG 特吉-製作中_02










最後來張"步兵"睇MS的角度, 應該係咁上下o卦~~


小弟影相拙劣, 望大家包涵.
睇完相後多多指教呀!!


另外, 致crabchiu & KY: 唔好意思, 約唔成去開倉...
下次再睇o下有咩活動可以大家meet meet.


沒有留言:

發佈留言